مدافع بارسلونا با تمجید از عملکرد خوب تیمش در بازی دیشب مقابل سوسیداد در مورد بازی فینال جام حذفی صحبت کرده است

 جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا در پایان بازی دیشب تیمش در ورزشگاه آنوئتا مقابل رئال سوسیداد در میسکد زون حضور یافت و به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت

بارسا با وجود تساوی 1-1 دراین بازی، به لطف برد0-2 در بازی رفت، به عنوان فینالیست جام حذفی اسپانیا شناخته شد و حالا باید در فینال این تورنمنت مقابل رئال مادرید قرار بگیرد.

پیکه در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« نمی دانم که آیا آن توان سابقان را بازیافته ایم یا نه ولی ما بازی خوبی را مقابل تیمی خوب به نمایش گذاشتیم. الان زیباترین بخش ماجرا مانده؛ البته سه ماه دیگر تا بازی فینال فاصله داریم ولی خوشحالیم که در هر سه تورنمنت حضور داریم و برای قهرمانی می جنگیم.»

پیکه درمورد مصاف با رئال مادرید در فینال جام حذفی وتکرار فینال کوپا دل ری سال 2011 گفت:« من مطمئنم که فینال امسال جام حذفی مقابل رئال مادرید به اندازه فینال سال 2011 ورزشگاه مستایا پربرخورد نخواهد بود. فینال امسال، فینال زیبا و برابری میان دو تیم تاریخی خواهد بود و ما برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد تا سرنوشت را برعکس سال 2011 رقم بزنیم. چون در فینالها باید برد.»

پیکه با ابراز رضایت از عملکرد بارسا گفت:« ما باید این سطح را در تک تک بازیهای پیش رویمان ادامه دهیم؛ چون تمام بازیهای باقی مانده برای ما حکم فینال را دارند و دراین فاز از رقابتها نمی توان لغزید. ما تیم خوبی داریم و سطحمان برای تمام رقابتها خوب ومناسب است.»